"
"

Syyyyjunta!

Ajjemen vi gjorde det till slut, drog ihop ett gäng till en syjunta! Det va fantastiskt kul att sitta och pilla med det man skulle pyssla med, i mitt fall sy en gardin, och bara tjöta. Härlig kväll med härliga tjejer! Det va allt ifrån virkning av stolsdynor till scrapbooking till sortering av foton till annan virkning (Marie jag syftar inte på dig haha) ❤️ Ingen va väl expert när d kom till virkning och sömnad men Matilda är ju Queen of pussel så hon hade lite virkningskurs. Jag körde på lite fri hand med min gardin, gick efter en julgardin som förövrigt suttit uppe i över ett år så den behövdes minst sagt bytas. Efter mycket youtubande, undran på vad Marie gör, svordomar, vinglas, undran på vad Marie gör, nålar i fingrar, kaffe, rop på Matilda, undran på vad Marie gör paradise hotel, pauser och undran på vad Marie gör så var nog var och en nöjda med sina prestationer och framförallt en trevlig kväll hos Matilda, så det dröjer inte länge till nästa möte😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0