"
"

Familjedag och kalas

Idag följde Bob Sam och jagad min lillebror till hans jobb UFAB, där dom hade familjedag. Det bar väl framförallt för barn kan jag tänkaig men jag tyckte det var väldigt intressant att kolla in vad brorsan gör på sitt jobb. Det började med tatueringsstation där barnen (brorsan tog såklart en oxå😉) fick en tatuering som föreställde UFAB biet.an fick sen gå en tipspromenad, vilken va uppdelad i tre frågekategorier åldersmässigt, små barn/stora barn/vuxna. Vi vann inte, så mycket kan jag säga haha. Men Bob va grym på en fråga om Emil 😄.

 Det bjöds på hamburgare och korv med bröd o dricka 
Sen var det lek för hela slanten två hoppborgar o en fotbollsplan samt flera WII stationer hade dom fixat. Skitkul😃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0