"
"

Renovering renovering

Jorå jag lever:) Bara att min tid upptas av vårt lilla hus och familjen såklart. Renovering var det ja, liiiiite mer än vi först plannerade. Men som alla säger det blir bra när det blir klart, och det kommer det bli. Jag återkommer ang detta:)

Vad gäller vår lille Bob så händer det tusan grejer. Han har gått åtta steg!! Då var han typ 8,5 månad haha, lille skit. Och häromdagen satte han fart med krypningen. Så shit det bara exploderar haha. Han har ett nytt ljud också, drrrrrrr drrrrrrr låter så härligt, som en gammal ringklocka. Det är ju en underbar ålder nu. Fast varje ålder har sin charm, d vet jag ju med alicia. Och hon är ju i en spännande ålder nu, så den är ju charmig den med.

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0