"
"

Dom där gröna fingrarna...

....trodde jag inte existerade hos mig men idag har jag faktiskt sett en skymt av dom:) Vi har för första gången klippt våran gräsmatta då den var på god väg att övergå i gul nyans av alla maskrosor:) Efterarbetet i form av krattning fick bli en solstund och lite armträning. Vi gjorde iordning våra exklusiva utemöbler i äkta plast. Och där åt vi middag. Underbar känsla att sitta på sin egna altan och njuta. Efter att ha hämtat flisan o vendela i skolan drog vi till jula och handlade torkvinda, trädgårdshink, trädgårdshandskar, rens-kit och två krattor. VUXET värre:) men det är sånt man måste ha i huslivet:) Så sammanfattningen av dagen kan jag säga är;njutning till fullo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0