"
"

Grammis

Grammisgalan gick ju av stapeln igår kväll. Vet att förr när den vart så längtade man till den och satt som klistrad när det delades ut priser till höger och vänster samt uppträdandena. Men nu vette fasen vad som hänt? Den kändes inte alls lika glammig och lyxig som tidigare. Vi kN börja med en viktig byggsten i programmet, programledaren...Ola Salo. Ola Ola Ola, vad gjorde du där? Det skulle nog egentligen vara komiska inslag i hans manus men det nådde inte riktigt fram. Det hördes inte som att någon skrattade åt hans skämt, och det blev nästan pinigt för en annan att bara titta på det. Nä det gick inte hem hos mig, så Ola min vän...tillbaka in i arken med dig!:)

Sen berättarrösten som presenterade dom som presenterade dom nominerade och även sa dom nominerade kunde ju vart NÅGOT roligare att lyssna på. Det lät som en trött gammal man. Nä tummen ner där med.

Och så till live framträdandena, inte i min smak tyvärr. Lilla söta Tove Styrke trodde man ju skulle bjuda på ett galej men icke då. En omgjord version av en låt med lite futuristisk kant, o tjatigt, på hela framträdandet, nä jag gillade det bara inte.

Så inte många plus från min sida, men det va ju många bra artister som va värda sina fina priser. Och det va ju jätte kul för det är ju det galan handlar om ;) Ta över galan till fyran nästa år och ställ typ nån käck programledare i spetsen för det och så massa bra framträdanden så ska det kanske bli bra ;)

Så nu fick jag skrivit av mig lite av det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0